Xelin és Ruby - Exek hálójában

Véleményezte: Zoebird

read-a-book.jpgNemrég találtam rá a Merengő fanfictionoldalra, ahol kezdő írok novelláit, regényeit lehet elolvasni, melyeket fejezetenként töltenek fel folyamatosan. Rengeteg fiatal író van itt és több közülük megdöbbentően jól forgatja a tollat! (Pár kedvencemről még lesz szó majd a későbbiekben is.)

Most éppen Xelin és Ruby - Exek hálójában című regényét lapozgatom, de sajnos ezzel kicsit mellé lőttem.

Tartalom: Az exekhez az ember sokféleképpen viszonyulhat. Van, aki mosolyogva gondol rájuk vissza; van, aki fintorog; van, aki vissza akarja szerezni, és van, akinek nincs is.

Zoé, a méhkirálynő mindenképpen vágyik a suli hercegére, hozzá az út azonban egy neandervölgyin keresztül vezet. Néha mégsem minden arany, ami fénylik…
Aliz majdnem teljesen elégedett az életével - az egyetlen gondja az, hogy valamiért szívügyekben szerencsétlen. De az új város talán orvosolja majd a problémát...
Ati, az osztály perverz bohóca szinte mindenkit meg tud nevettetni. Zoé legjobb barátja, és a lánnyal együtt pillanatok alatt felkarolják Alizt.
Zalán pedig hirtelen belecsöppen egy szokatlan szituációba, és ezért nagy változáson kell keresztül mennie. A kérdés már csak az, hogy a végén nyer is majd valamit, vagy csak felkavarták az eddig békés hétköznapjait...?
Vajon meddig kísérthet valakit az exe gondolata?

Véleményem: A könyv váltott szemszögből van megírva, hol Zoé, hol Alíz gondolatait olvashatjuk. Ez sok könyvben nekem be szokott jönni, de itt szerintem teljesen felesleges volt. A két lány szinte folyton együtt volt, alig történik velük valami külön, így csak összezavarodtam tőle, hogy éppen ki beszélt E/1-ben.

A másik problémám ezzel az írással, hogy szinte az egész klisékből építkezett. Komolyan mondom, nem volt egy eredeti ötlet sem benne! Minden kiszámítható, várható, tudható. Ráadásul sokszor ellaposodott a történet és szinte semmiről sem szóltak a lapok.

A harmadik ami zavart, hogy 16 évesek a szereplők, mégis vibrátort ajándékoz az egyik fiú karácsonykor a lánynak, aki tetszik neki?! Oké, lehet, hogy csak én vagyok már öreg és túl konzervatív, de szerintem a 20-22 év körüli íróknak nem biztos, hogy azt kell a kamaszok fejébe ültetni, hogy hajrá, szexeljünk állandóan, akár hármasban is, stb. Jobban szeretem, ha egy író felelősebben áll az ilyen témákhoz.

A kérdés csak az, hogy mégis miért olvastam végig? Könnyed volt, kikapcsolt, ugyanakkor folyamatosan abban reménykedtem, hogy valahol lesz egy csattanó és akkor majd leesik az állam. Sajnos ez nem jött össze, a vége elég fura lett, befejezetlen és még kicsit időzavaros is.

Egyébként van folytatása is, a Szülők hálójában, de azt hiszem, ezt már kihagyom.

Értékelés: 2/5

Nyelv: magyar
Kiadó: -
Kiadás éve: 2011
Fordító: -

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://readabook.blog.hu/api/trackback/id/tr755373228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

book.jpg

Kövess minket a Twitteren is!

twitter-icon-with-books-230x299.jpg

süti beállítások módosítása