Rachel Van Dyken - Ruin

Véleményezte: Ma_ya

18134249.jpg

Már a legelső oldal megfogott és addig nem engedett, míg be nem fejeztem. Elvarázsol, megfog és magával visz a remények világába ...

Tartalom: Nem vagyok egy normális, hétköznapi lány. Amióta az eszemet tudom, menekülök az emlékektől, amik folyton kísértenek. Oly régóta menekülök, hogy az egyetlen kiutam a depresszió maradt.  

Elégedett voltam az életemmel, a sötétséggel, ami körbevett, egészen addig ... míg Wes Michals lett a fény a sötétségben.

Nem tudtam, hogy az idő nem a szövetségesem, hogy minden egyes múló pillanat egy lépéssel közelebb vitt a véghez. Próbált figyelmeztetni. Figyelmeztetett, hogy minden amit nyújthat, a következő pillanat, de nem volt elég. Sosem lesz elég.

Néha, mikor azt hiszed, hogy ez a vég, rájössz, talán mégsem az. Talán épp a kezdet. Wes azt gondolta, hogy megmenthet, de azzal, hogy mindent, amire vágytam megadott nekem, tönkretett. Mert egyetlen érintés, egyetlen csók után - nem akartam - nem tudtam többé ugyanaz maradni, aki korábban voltam.

És attól a pillanatól kezdve, minden egyes szívverése, a sajátom lett.

Vélemény: Kiersten elveszíti szüleit és azután magába fordul, depressziós lesz. Minden éjjel rémálmok gyötrik és nappal csak a gyógyszerek segítik.  Aztán első nap az egyetemen belerohan Westonba. Szabályosan, szó szerint. És ez a találkozás megváltoztatja mindkettejük életét. 

Weston egy milliomos playboy, a suli futballcsapatának sztárja és minden lány álma. De ő nem randizik, nem is nagyon hagyja el a szobáját vagy ha mégis, két elmaradhatatlan barátja minden lépését követi. Mikor találkozik Kierstennel, minden korábbi elvét sutba vágva a barátja lesz. Ha eddig senkivel sem találkozott, nem mozdult ki a szobájából, most mindenhol ott van, ahol a lány. 

Barátságként indul, majd szerelem lesz. De valami mégis visszatartja attól, hogy véglegesen elkötelezze magát. Egy titok, ami mindennek véget vethet. Ennek ellenére nem tud lemondani a lányról.

Lee-Stram 8 pack abs.jpg

And so begins the friendship, I whispered. Maybe I could help her crawl out of that damn cocoon. Maybe it would be enough to leave a smile on my face when I left for good.

 images_2.jpg

I shouldn’t have looked. If I could go back in time, I would have. I had no idea that one look would devastate me. Weeks from now I would regret that one look, for one reason and one reason only. His eyes held my ruin.

Nem tudom mennyit mesélhetek el anélkül, hogy spoiler lenne. Már az első oldalakon kiderül, hogy valami gond van Wess-el. Gyanítód, hogy mi az és igen, valóban az. Annak ellenére, hogy legszívesebben beleolvastam volna a végébe, mégsem tettem. Elhatároztam, engedem, hogy a sorok magukkal sodorjanak. 

Wess-t egyszerűen szeretned kell. Magabiztos, elbűvölő, figyelmes, humoros, okos. Levesz a lábadról és mindezek mellet dögös. Ki ne szeretne a lába elé omlani? De ahogy haladunk rájössz, hogy valami baj van vele. Valamit titkol és az a valami nem jó. Rossz. Nagyon rossz.

Nekem akkor jó egy könyv, ha megnevetett, megsirat. Aggódom, reménykedem és örülök. Itt mindent megkaptam. Szerettem a szereplőket, akár főhős, akár mellékszereplő. Rengeteget nevettem, annak ellenére, hogy végig ott lebegett a fejem felet egy baljós érzés. 

És mikor érzelmekről volt szó, hát összeszorult a torkom. Wess az a pasi, akibe nem tudsz nem beleszeretni. Rengeteg veszteség érte és ezért megváltozott, komolyabb lett. Mikor megismeri a lányt, meglátja benne a reménytelenséget, sötétséget, ami körülveszi és elhatározza, hogy megmenti. Nem tervezte és nem is számított rá, hogy beleszeret a lányba, de a szívnek parancsolni nem lehet.

Az első randijuk, az eddig olvasott legszebb "első randi"

“Ready for the next part of your date?”
“…It was painful, exceedingly painful, to know
that they were under obligations to a person who
could never receive a return…”
The paper fell. It was a limited edition of Pride
and Prejudice. “You, you gave me—”
“Mr. Darcy,” Wes whispered in my ear. “As you
can see, I also memorized some lines so that you’d
swoon.”
 
És az első csók ... oh

“I’m going to make it so hard for you to forget this
first kiss that you don’t want anyone else kissing
you ever again. When the guy you fall in love with
kisses you — it better put this kiss to shame — if it
doesn’t, then he isn’t the right guy. Because I’m
going to do a damn good job, and I want the guy
that earns you, that takes that heart of yours and
holds it in the palm of his hands… I want that guy
to be able to make you feel things I’ll just be
tapping into. Do you understand, Kiersten?”

Egy kicsit  A soha határa című könyvre emlékeztetett, de mivel szerettem, nem zavart. Kiersten talán túl tapasztalatlan, túl naivnak van beállítva, de ennek ellenére szerethető. Határozott, kedves és hűséges. Tökéletesek együtt.

Ami a legfontosabb, hogy a könyvnek olyan mondanivalója van, amit mindenki megfontolhatna. Ne félj élni. Ne félj megtenni azt, amit akarsz, mert sosem tudhatod mit hoz a jövő. De ha mégis félsz, nem baj, vágj bele. Csak úgy tudod legyőzni démonjaidat.

És igen, van a vége felé egy teljesen váratlan fordulat, amiről nem is igazán tudtam mit gondoljak. Aki valósághű könyveket szeret olvasni, annak nem ajánlom. Ez nem az. Ilyen a való életben nem történik meg. Csodák nincsenek, csakis a könyvekben.

Aki nem szereti a tökéletes könyvet, szintén ne olvassa el. Ebben minden tökéletes volt, ami szintén nem lehetséges ...

Imádtam minden egyes sorát.

Értékelés: 5/5

Nyelv: angol
Kiadás: CreateSpace, US
Megjelenés:
2013
Fordító: -

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://readabook.blog.hu/api/trackback/id/tr795755798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

book.jpg

Kövess minket a Twitteren is!

twitter-icon-with-books-230x299.jpg

süti beállítások módosítása