Emma Chase – Behálózva

Véleményezte: Timuska

covers_304350.jpgAmikor a fenti könyvet kiolvastam megfogalmazódott bennem egy-két gondolat:
Először is, nem vagyok naiv, régóta tisztában vagyok azzal, hogy a könyvkritikák teljesen szubjektív véleményt képviselnek és nem szabad mindig, mindenkitől, mindent készpénznek venni.
Magam is tapasztaltam már, hogy a sokak által becsben tartott és szeretett könyvek nekem nem jönnek be, vagy fordítva. Valószínűleg rossz vagy pont jó passzban kerültem velük kapcsolatba.
Talán a sok - számomra értékesebb - olvasmány után a Behálózva most nem kerített hatalmába. Van ilyen ...
Úgyhogy, most Ti se vegyétek minden szavam készpénznek. ;)

Tartalom: Drew sokat tud a nőkről, de nem eleget. Drew Evans igazi főnyeremény. Szívdöglesztő, rámenős, gazdag, egyszóval olyan pasi, akinek mosolyáért New York legtökéletesebb alakú hölgyei örömmel ledobnák magukról a trendi kis koktélruhát, és még nagyobb örömmel hagynák el megunt férjeiket. Ő a társasági élet központja, a cég titkos reménysége, a család mintapéldánya, de egy napon eltűnik a színről, és jó oka van rá. Állítólag lázas betegen fekszik és kúrálja magát. De ugye ezt a dumát egyikünk sem veszi be? Katherine Brooks éles eszű, állhatatos és gyönyörű. A siker érdekében mindenen és mindenkin átgázol, ha kell. Drew és Kate gyönyörű pár lehetnének. Ha nem gyűlölnék egymást minden erejükkel. Ha nem vágynának egymásra minden porcikájukkal. Vajon ki kerül ki győztesen kettőjük világraszóló párharcából? Ki engedelmeskedik kinek, ki a főnök az ágyban és ki a cégben?

Vélemény: Nem estem hanyatt a könyvtől, de leginkább a vége miatt.
Rendben azzal egyet kell értenem, hogy a Behálózva egészen friss hangzású volt, még nekem is. Nem mintha nem olvastam volna pasi szemszögből íródott történetet, de itt legalább az írónő törekedett arra, hogy megpróbálta hitelesen bemutatni egy nőcsábász pasi gondolatait.
Azzal is egyet kell értenem, hogy ez kivételesen nem az az ömlengős fajta, romantikus sztorinak induló könyv - a hangsúly az "induló" szón van - a végére simán megkapjuk a jól megérdemelt nyálas szerelmet.
Az is tény, hogy szókimondó, minden téren. Ahogy a nőkről beszél az elég meredek, de ez szerintem csak olyan nőket sérthet, akik nincsenek rendben önmagukkal. A csúnya szavak csak úgy röpködnek, ez mondjuk engem sosem zavart. Az viszont nagyon is zavar, amikor a legromantikusabb jelentet agyoncsapják egy oda nem illő vulgáris megjegyzéssel.
Azzal is egyetértek, hogy a könyv néha még vicces is. (előfordult, hogy felröhögtem az éjszaka közepén).

Szóval alapjáraton nem volt rossz, akkor még is mi a bajom?
Így utólag a sok 5 csillagos véleményt és az imádatot nem értem, talán egy cseppet eltúlzott a rajongás. Bevallom azt hittem a pasi szemszögön túl kapok valami pluszt. Mondjuk egy jó sztorit.  De a Behálózva sztorija egy lerágott csont, nem hogy újat nem adott, de a végén már untam is. 
Sajnos nem tudok szemet hunyni afelett sem, hogy 91%-os értékelést tudhat magáénak a molyon. Szerintem ez túlzás, ennél sokkal jobb könyveket porigaláznak az olvasók. Olyan könyveket, amiknek van sztorija vagy elgondolkodtató mondanivalója. A borító pedig … no comment.

Azért lássátok, hogy nem vagyok szőrösszívű egy gyenge 4-est adok rá. :-)

Értékelés: 4/5

Kiadó: Athenaeum Kiadó
Nyelv: magyar
Kiadás éve: 2014
Fordította: Szieberth Ádám

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://readabook.blog.hu/api/trackback/id/tr466655293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

book.jpg

Kövess minket a Twitteren is!

twitter-icon-with-books-230x299.jpg

süti beállítások módosítása