Kresley Cole - Szeress, ha mersz!

Véleményezte: Zoebird

szeress_ha_mersz.jpgBarátnőm említette ezt a könyvet, utána sem olvastam, hogy miről szól, csak úgy "látatlanban" nekikezdtem. Ezek után egészen meglepett ez a történet.

Tartalom: Esküdt ellenségek, végzetes szerelmek
Bosszú: Courtland MacCarrick zsoldosserege háborút indít a zsarnoki kegyetlenségű Pascal tábornok ellen. A csatában Courtland majdnem odavész, de sikerül bosszút állnia a tábornokon szépséges kasztíliai jegyesének elrablásával.
Szenvedély: Lady Annalía Tristán Llorente szálfatermetű, barbár fogvatartóját éppúgy megveti, mint a tábornokot, mégis megmagyarázhatatlan vonzalom ébred benne a zsoldos iránt, és ez csak tovább táplálja dühét. Semmi sem állíthatja meg azonban, hogy visszatérjen Pascalhoz, mert ha nem megy nőül hozzá, azzal fivére halálos ítéletét írja alá.

Kresley Cole világhírű vámpírsorozata itthon is rajongótáborra lelt. A MacCarrick fivérek-trilógia a számos országban sikerlistás írónő romantikus sorozata, amely nem kevésbé veszélyes, sötét és szenvedélyes, mint vámpírkönyvei. „Lélegzetelállító romantikus regény” – Julia Quinn

Vélemény: Amin először megakadtam, hogy fogalmam sem volt, hogy az 1800-as években fog játszódni a történet! Ez kicsit megijesztett először, mert nem volt ilyen témához hangulatom, de nem adtam fel azért emiatt. Jól is tettem, mert igazából a korról épp hogy csak szó volt, úgyhogy ha valaki a történelmi dolgok miatt választaná ezt a könyvet, az szerintem csalódni fog.

A borító alapján tartottam tőle, hogy valami Romana típusú csöpögős történet lesz, de pozitívan csalódtam. Nagyon kellemes macska-egér játék zajlott Court és Anna között, sokáig nem is volt szó semmi szexről, mégis megteltek feszültséggel a lapok ahogy egymás agyát húzták.

A történet gördülékeny, bár a közepén volt egy kis lecsendesedés, amikor utazgattak, illetve a "végső leszámolás" is kicsit túl egyszerűnek tűnt. Ettől eltekintve kellemes kikapcsolódást nyújtott, egy délután alatt végeztem is vele.

A főszereplőn kívül egyébként még voltak izgalmas férfiak, akikről a későbbiekben érdekes lesz olvasni majd a következő részekben. Igazi macsó skótok, hmmm... ;)

"Ne légy ostoba. Egy zsoldos nem írogat szerelmes leveleket, és különben is, mit írt volna? „Anna… szeretlek… grrr”?"

Értékelés: 4/5

Nyelv: magyar
Kiadó: Ulpius-ház
Kiadás éve: 2010
Fordító: Darvas Eszter

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://readabook.blog.hu/api/trackback/id/tr735375524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

book.jpg

Kövess minket a Twitteren is!

twitter-icon-with-books-230x299.jpg

süti beállítások módosítása