J. A. Redmerski: A soha határa

Véleményezte: Timuska

covers_260034.jpgKedvenc született! Tudom-tudom, nagyon elfogult tudok lenni, általában tetszenek az utoljára olvasott könyvek. De ez most más. Érzem és tudom, hogy a sok-sok kedvenc közül ez a könyv kiemelkedik.

Volt már Veled olyan, hogy olvasás közben a szíved majd kiugrott a helyéről?
Annyira izgulsz, félsz, rettegsz, annyira szereted a szereplőket, hogy szinte átérezed a fájdalmukat? A szerelmüket nem kevésbé. Tegnap este, amikor a könyv végéhez értem ezt éreztem, sírni tudtam volna és gombóccal a torkomban sóhajtottam hatalmasakat.

Ez a meglepetések könyve! Nekem mindenképp. 2 héttel ezelőtt kaptam egy mailt a barátnőmtől, benne a könyv címével, majd a kérdés: "Nem akarsz erről írni?". Gondoltam oké, valami szokásos ifjúsági, nem vártam tőle semmit. Felmentem a molyra, rápillantottam a 94%-os értékelésre és azt gondoltam, ez nem lehet rossz, ennyi ember nem tévedhet ;) A kommentekkel már óvatosabb vagyok, csak éppen hogy átfutom. Elolvastam, hogy valami "utazós" témájú; na jól van, gyerünk, essünk neki. 

Sok blogger áradozni szokott a könyvek borítójáról, számomra ez annyira nem téma. De először ennél a könyvnél fordult velem elő, hogy percekig néztem a lányt, a haját, a rakoncátlan fonatot, a gyönyörű arcát. Annyira jó ez a borító, hogy már ezzel megvett engem. És akkor még nem is tudtam, milyen élményt ad számomra ez a történet ...

Fülszöveg: Camryn Bennett még csak húszéves, de azt hiszi, pontosan tudja, milyen lesz majd az élete. Ám egy vad éjszaka után az észak-karolinai Raleigh legmenőbb belvárosi klubjában ismerősei és önmaga elképedésére úgy dönt, otthagyja megszokott életét, és elindul a vakvilágba. Egy szál táskával és a mobiltelefonjával felszáll egy távolsági buszra, hogy megtalálja önmagát – és helyette rálel Andrew Parrish-re.

A szexi és izgató Andrew úgy éli az életét, mintha nem lenne holnap. Olyan dolgokra veszi rá Camrynt, amilyenekre a lány sosem hitte magát képesnek, és megmutatja neki, hogyan adja meg magát a legmélyebb, legtiltottabb vágyainak. Hamarosan ő lesz Camryn merész új életének központja – olyan szerelmet, vágyat és érzelmeket kelt, amilyeneket a lány korábban elképzelni sem tudott. De Andrew nem árul el mindent Camrynnak. Ez a titok vajon örökre összehozza őket – vagy mindkettőjüket elpusztítja?

Vélemény: Nehéz olyan könyvről írni, amit szeretek. Azt hiszem, most az egyszer nem fogok belemenni a részletekbe, mert úgy gondolom, hogy ezt a könyvet el kell olvasni. Spoileres lenne minden mondatom, ha ezt tenném.
Csak remélni merem, hogy másra is ilyen hatást gyakorol és nem én vagyok túl érzékeny mostanában :-))

Szépen felépített történet, fokozatosan szerettem bele (és Andrew Parrish-be :-)). Camryn gyönyörű, kedves lány, nem volt bajom vele. Pedig a lányokat nem mindig bírom a könyvekben. Ő van a borítón, pont ilyennek is képzeltem a kócos fonataival.

A leírások nem túlzóak, mégis magam előtt láttam a tájat. Az elején nem pörögnek az események, picit tartottam is tőle, hogy uncsi lesz. Aztán felszáll ez a fiú Kansasben a buszra és egycsapásra érzem, hogy nem lesz egy átlagos könyv.

Féltem az utazós témától is, azt hittem valami túl lelkizős Paulo Coelho-s másolat. De nem, ettől nem kell tartani. Csakis élvezni lehet a szereplőkkel való utazást ... Szinte ott voltam New Orleans-ban, oh egyszer oda el kell jutnom. Tetszett, ahogy élvezik a szabadságot, amit volt bátorságuk választani, tetszik az őszinte stílusuk, a szókimondóságuk. Tetszik, hogy nem akarnak beállnia a sorba és nem választják -  mint oly sokan - a szociális rabszolgaság monotóniáját.

Persze nem mondom, hogy most mindenki kapja fel a batyuját és induljon világot látni. Ehhez kell egyfajta életszemlélet, én magam sem vagyok ez a típus. De a szabadság iránti vágyunkat valamilyen formában ki kell élni, mert ez ott van mindenkiben, abban biztos vagyok.

És még valami; ha ezután meghallom The Rolling Stones -Laugh i nearly died c. számát, csak ez a könyv fog eszembe jutni, vagyis Andrew.

A soha határa azért lett kedvenc, mert minden megvan benne, amiért szeretek olvasni: okos gondolatok, romantika, izgalom és feszültség, csattanó. Szóval csillagos 5-ös :-D

Értékelés: 5*/5

Nyelv: magyar
Kiadó: Ulpius-ház
Kiadás éve: 2013
Fordító: Medgyesi Csilla

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://readabook.blog.hu/api/trackback/id/tr835420138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

book.jpg

Kövess minket a Twitteren is!

twitter-icon-with-books-230x299.jpg

süti beállítások módosítása