Heidi McLaughlin - Forever My Girl

Véleményezte: Ma_ya

65908_344349862342811_1259101029_n.jpg2013-ban olvasott egyik kedvenc könyvem! Az, hogy jó volt, meg sem közelíti a valóságot!

Tartalom: Soha nem szerepelt a terveimben, hogy rock star leszek. Az életem szépen meg volt tervezve. Focizom. Majd jön az NFL. Elveszem a gimis szerelmem, gyerekeink lesznek és boldogan élünk.
Azon a napon, mikor megmondtam neki, hogy elmegyek és elhagyom, mindkettőnk szívét összetörtem. Helyes döntés volt számomra, de helytelen a számunkra. Minden vágyam, fájdalmam a zenébe öntöttem és sosem feledtem el ŐT.
És most hazafelé tartok.
Tíz évre rá.
És reménykedem abban, hogy megtudom majd győzni őt, hogy ennyi idő után is azt szeretném, hogy ő legyen a "my forever girl".

Vélemény: Ilyen fülszöveggel???????? Csakis imádni lehet! Igaz?

Már az eleje magával ragadott és összeszorult torokkal olvastam a sorokat. Annyi, de annyi érzelem volt benne!

Liamet egy tragédia vezeti vissza a kisvárosba, ahonnan tíz évvel ezelőtt mindenkit maga után hagyva - beleértve élete szerelmét is -, elmenekült. A legjobb barátja temetése. Annak ellenére, hogy nem ismerjük Masont, megérezzük a hiányt, amit maga után hagy. Feleségét és ikerlányait egyszerűen imádni és védeni akarod.

És Liam.....és Josie (vagy ahogy Liam mindig szólította Jojo)  .
(Liam a tetkós, gitáros, Ducattis rosszfiú.)

"Tudom, hogy gyűlöl.
Én is gyűlölöm saját magam.
Tönkre tettem az életét. Ezt mondta a hangpostámra. Amit az elmúlt tíz évben megtartottam és mindig elmentettem az új telefonra, csakhogy halljam a hangját, amikor nagyon magamba fordultam. Minden egyes gyűlölettel teli szavát kívülről tudom, amit akkor hagyott a hangpostámon, mikor túl foglalt voltam ahhoz, hogy felvegyem a telefont és válaszoljak a hívására.
Sosem szakítottam időt arra hogy elmagyarázzam neki miért tettem azt velünk amit tettem. Ő volt életem szerelme, a legjobb barátom és hagytam hogy kicsússzon a kezem közül."

Liam Hollywood nagy rock sztárja. Mindene megvan, amit ember csak kívánhatna magának. Pénz, nők, hírnév, ennek ellenére nem boldog. Tíz év alatt egy komoly kapcsolata nem volt. Egyetlen szerelmét hátrahagyta, mikor úgy döntött megvalósítja álmait. És most hazatér...

"Azt ígértem neki hogy mindörökké szeretni fogom. Én mondtam ki először hogy "szeretlek" és megígértem sosem hagyom el."

 

("I told her I'd love her forever. I said I love you first and promised to never let her go.")

Nem kis meglepetés vár rá. Josie épp Nickhez készül férjhez menni, Nickhez, akit Liam mindig is gyűlölt, mert már gimis korukban szerelmes volt Josieba.
Ráadásul kiderül, hogy van egy 10 éves fia, akivel amint találkoznak, azonnal kialakul a szoros kapcsolat, mintha mindig is együtt lettek volna.
Josie megpróbált tovább lépni, maga mögött hagyni az első szerelmet és boldog lenni Nickkel. Igazán szereti és végre igent mond neki. De akkor felbukkan Liam...

"Sose gondoltam volna, hogy egyszer viszontlátom a fiút, aki ellopta a szívem és soha nem adta vissza. Nem vagyok benne biztos, hogy egyáltalán vissza akarom e kapni."


("I never thought I'd see the boy who stole my heart and failed to give it back. I'm not sure I want it back.")

És a szívnek parancsolni nem lehet...

Imádtam, imádtam, imádtam ezt a történetet! Szerettem a szereplőket, Liamet, Josiet, Noaht, Mason feleségét, Katelynt és ikerlányait. Mindegyik karakter erős, határozott.

Josie nem keseredett meg, nem akar bosszút állni Liamen, amiért nem volt jelen életében, mikor szüksége volt rá. Nem borul a lábai elé, amint visszatér az életébe és a megbocsátást ki kell érdemelnie. Habár eleinte fél közel engedni fiához, végül belátja, hogy Noah érdekeit mindennél fontosabb szem előtt tartani. És Liam imádja a fiát!

Nem várja, hogy Josie szó nélkül visszafogadja, nem várja el, hogy fontos helyet kapjon az életükbe, csak minél több időt szeretne eltölteni a fiával.

"Soha nem mondtam és soha nem is fogom azt mondani a rajongóimnak, hogy szeretem őket. Életemben egyetlen lányt szerettem és az a szó csakis egyedül az övé és most már a fiamé is."

 

("Never will I or have I told fans that I love them, even with something as innocent as this. I've only loved one person in my life and those words are saved for my girl and now my son.")

Minden megvolt ebben a könyvben amitől nekem egy könyv kedvenc lesz. Ha nem szereted a nyálas romantikát, ne olvasd el! Ha szereted, mikor egy könyv megsirat, megnevetett, reményt ad és végül megkönnyebbülten felsóhajthatsz, akkor mindenképp el kell olvasnod!

Josie és Liam

images.jpg images (1)_1.jpg

Értékelés: 5*/5

Nyelv: angol
Kiadó: Bandit Publishing Company
Kiadás éve: 2012
Fordító: -

A könyv hamarosan magyarul is megjelenik az Ulpius-Ház Kiadónál!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://readabook.blog.hu/api/trackback/id/tr865497890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

book.jpg

Kövess minket a Twitteren is!

twitter-icon-with-books-230x299.jpg

süti beállítások módosítása