J. Sterling - The Perfect Game

Véleményezte: Ma_ya

perfect1.jpgEz a LEGESLEGJOBB könyv amit életemben olvastam. Megpróbálok spoiler mentesen írni róla, hogy aki ezután olvassa, megtapasztalja amit én. Tudom hogy ízlések és pofonok, lehet senkinek nem fog annyira tetszeni mint nekem, de hátha.

Tartalom: A fősuli utolsó évében találkoznak. Jack a suli Baseball csapat sztárja, de álma profi szinten űzni a sportot. Jack az az igazi rossz fiú típus, aki soha nem randizik, és sosem fekszik le egy lánnyal 2x. Első találkozásuk eldönti sorsukat. Cassie senkiben sem bízik mivel apja egy megrögzött hazudozó aki sosem tartja be a szavát ezért, megalkotja a saját szabályzatait:
1 – Ne hazudj
2 – Ne légy hűtlen
3 – Ne ígérj olyat amit nem tudsz betartani
4 – Ne mondj olyat amit nem gondolsz komolyan.

És mindent megtesz, hogy távol tartsa magát Jacktől, ugyanis, ő tényleg nem az a fajta srác aki ezeket be tudná tartani. De Jacknek más ötlete van, és végül ráveszi a lányt a randira.

Vélemény: Szerettem őket együtt, mert mikor Jack szeret, akkor azt teljes szívéből és őszintén teszi.

"Your my game changer, you know that?"
"Game changer?" I shook my head unsure of the meaning.
"The one girl who changes everything, the one you'd give it all up for." He brushed his thumb down my cheek.
"I don't want you to give everything up."
"I know that. But here's the thing about baseball, Kitten. There's an expiration date for every single one of us that plays and we all know it. Eventually my baseball career will come to an end, and I can live with that, but I can't live without you." ~Jack and Cassie

Cassie az a fajta lány, aki életében egyszer lesz szerelmes. Köztük az volt. Az igazi, nagybetűs, örökkön örökké tartó szerelem. Minden egyes csók, simogatás, ölelés, pillangók ezreit támasztotta fel a gyomromban.

És akkor elértem ahhoz a részhez, ami szinte szó szerint megállította a szívem :) Igen, igen, tudom, drámai, de komolyan, kikészített. Volt olyan helyzet, hogy legszívesebben megráztam volna Cassiet, hogy magához térjen és megrugdostam volna Jacket.

perfect2.gifJacknek végre meglesz a "tökéletes játszma", de azon az éjjelen elveszíti Cassiet, ugyanis megcsalja. Yeah, right??? Esküszöm sikoltoztam, utána meg bőgtem. Hogy a pokolba tudott ilyet tenni????

perfect3.gif

Komolyan sokat gondolkodtam azon, hogy ha Cassie helyébe lennék megbocsátottam volna-e neki. Főleg,mivel a ribanc azt mondja terhes, el is veszi feleségül, annak ellenére hogy Cassie maga,könyörög neki, hogy ne tegye.

Nem volt könnyű olvasmány. Azt hiszem mindenféle érzelmi vihart átéltem e könyv olvasása közben. Örültem, sírtam, dühöngtem, kétségbeestem, reménykedtem, majd végül megnyugodtam.

Ami csak addig tartott, amíg olvastam, hogy hamarosan megjelenik a The Game Changer. Azaz a második része.
Minek azt?????????

Szóval, mindenkinek ajánlom. Nem könnyű átlépni azon amit Jack tett. Jómagam sem vagyok benne biztos, hogy megtettem, mert annak ellenére hogy polcos könyv és az egyik kedvencem, nem tudtam még újraolvasni.

Ezt a könyvet nem lehet zsepi nélkül olvasni.

perfect4.jpg

Jacket egyszerre szerettem és gyűlöltem és emellett olyan szépeket tudott mondani!
"Your mind if filled with tests and goals and reasons why you should always say no. But I can't live without you and here are the reasons why you should say yes."

"Its not that I can't live without you; it's that I don't want to. There's a difference. We all make choices in life and I choose you. My heart belongs to you. And I'm not asking for it back, even if you don't want it anymore. I'm just asking for the chance to have yours again."

Értékelés: 5/5*

Nyelv: angol
Kiadó: Create Space
Kiadás éve: 2012
Fordító: -

Itthon is hamarosan megjelenik az Ulpius-ház kiadásában, A hibátlan játék címen!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://readabook.blog.hu/api/trackback/id/tr445426862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

book.jpg

Kövess minket a Twitteren is!

twitter-icon-with-books-230x299.jpg

süti beállítások módosítása