Jamie McGuire - A Beautiful Wedding

Véleményezte: Timuska

covers_288389.jpgAmikor megtudtam, hogy egy esküvős novellával még folytatja az írónő a Gyönyörű sorscsapás történetét, hát finoman szólva nem jöttem lázba a hírtől. Amennyire az első könyv tetszett annyira nem jött be a folytatás, vagyis Travis szemszöge.
Viszont most kijelenthetem, hogy kellemeset csalódtam. A Beautiful Wedding úgy érzem, tökéletesen "lezárja" a történetet.

Tartalom: Travis és Abby már egy éve járnak együtt, és mindketten úgy gondolják, megtalálták az igazit. A két fiatal gyakran jár utcai harcosok összecsapásaira. Az egyik alkalommal egy kollégium alagsorában rendeznek viadalt, és az épület gondatlanságuk miatt kigyullad, rengetegen meghalnak. Mindketten tudják, hogy ha kiderül, Travis börtönbe fog kerülni. Abbynek az az ötlete támad, hogy menjenek el Las Vegasba, és házasodjanak össze, így meglesz az alibi. Vajon sikerül a tervük? És jó ötlet egy ilyen hirtelen hozott döntés?
(Maxim Kiadó oldaláról)


Angol nyelvű: You know that Abby Abernathy unexpectedly became Mrs. Maddox. But what do you really know?
Why did Abby pop the question?
What secrets were shared before the ceremony?
Where did they spend their wedding night?
Who else knew about it . . . and didn’t tell?
Everything about Abby and Travis’s elopement was top-secret . . . until now. Fans of Beautiful Disaster and Walking Disaster will get all of their questions answered in this whirlwind tale of the wedding day (and night!)—and as with all good stories, this one will definitely have been worth the wait.

Vélemény: Erre a novellára még szüksége volt a rajongóknak. De még nekem is. ;) Ha maradt még kérdés bennünk, akkor itt most mindenre választ kapunk.   
Úgy érzem, végre megnyugodhatok, helyreállt a lelki békém, Travist és Abbyt újra visszafogadtam a szívembe.   
Számomra ez azért is volt fontos, mert a Veszedelmes sorscsapásban borzasztóan csalódtam, Travis története nem volt kedvenc. Nagyon nem. Most viszont kaptunk egy esküvőt (nem is egyet) és végre egyszerre láthattam bele mindkét szereplő fejébe. (A váltott szemszög nagyon jót tett a történetnek.)
Abby soha nem lesz kedvenc női karakterem, de ebben a könyvben nem idegesített. Travis pedig még szerelmesebb, védelmezőbb és gondoskodóbb, mint valaha. Imádtam a vőlegény szerkóját, ha újra férjhez mennék, tuti Converset húzatnék a férjemmel. ;)
Néhol talán csöpögős és szirupos volt egy-egy mondatuk, de ők már csak ilyenek.
Igazi, szeretni való bolondok ;)

4053345_orig.jpg
Kellemes volt, olyan egynek jó, sokat nem vártam tőle, viszont volt egy rész ahol be kell valljam elmorzsoltam egy könnycseppet (annyit megsúgok egy levél volt az oka). Talán azért, mert elég szentimentális hangulatban vagyok és nagyon megérintett? Nem tudom; de tetszett, hogy benne volt :-)

415b4234-57a8-4dfd-ae0b-c00d7323915d_zps53239d19.jpg
Mindent egybevéve kellemes, rövid kis történet volt, aki már olvasta a Gyönyörű sorscsapást és a Veszedelmes sorscsapást az ne hagyja ki. ;)

Értékelés: 4/5

Nyelv: angol
Kiadó: Atria (Hamarosan megjelenik magyar nyelven a Maxim Könyvkiadó gondozásában)
Kiadás éve: 2013

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://readabook.blog.hu/api/trackback/id/tr245822487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

book.jpg

Kövess minket a Twitteren is!

twitter-icon-with-books-230x299.jpg

süti beállítások módosítása