J.L. Armentrout - Origin

Véleményezte: Timuska

covers_319323.jpgA Luxen sorozat úgy lett kedvencem, hogy nem is tetszett az első rész. (van ilyen? :-D) Vagyis inkább egynek jó lesz könyv volt az Obszidián. Aztán jött Ónix és teljesen levett a lábamról. Imádtam.
Sajnos azt kell mondanom, az Ónix óta nem is kerített hatalmába úgy egyik rész sem. Az Opált sem éreztem már annyira átütőnek, de persze a vége ott is megvett kilóra, így vártam a folytatást.
Mégis elég sokára kezdtem csak neki az Originnek, mert tartottam tőle, hogy ez sem lesz az igazi. Egy biztos, az én ízlésemnek kevés volt és meg sem közelítette az Ónix hangulatát. Nem volt rossz, más volt.

Tartalom: Daemon bármit megtenne, hogy visszakapja Katyt.
Sikeresen behatoltak a Mount Weatherbe, ám az akciónak katasztrofális vége lett. Katy elszakadt tőlük. Elvették. Daemon számára most minden arról szól, hogyan lehetne megtalálni.

Söpörje el, aki az útjába áll? Kérdés nélkül.

Perzselje fel az egész világot, hogy megmentse Katyt? Boldogan.

Tárja fel az emberiség előtt, hogy idegenek élnek közöttük? Örömmel.
Katy számára csak a túlélés marad.

Ellenségektől körülvéve az egyetlen, amit tehet, ha igazodik a helyzetéhez. Még a Daedalusban sem mindenki őrült… de a csoport céljai rémítőek, és amit elárulnak, felzaklató. Kik az igazi rosszak? A Daedalus? Az emberiség? Vagy a luxenek?
Ők ketten együtt bármivel szembenéznek.

A legveszedelmesebb ellenség azonban mindig is jelen volt. Amikor kiderül az igazság, és a hazugságok fala összeomlik, melyik oldalra kerül majd Daemon és Katy?
Együtt maradnak egyáltalán?

Vélemény:                  ----------- Spoileres tartalom ----------------

Mint említettem nem volt rossz a könyv, sőt aki több érzelemre és gyengédségre vágyik, annak lehet, hogy ez lesz a kedvenc része. Számomra viszont az Origin első 100 oldala unalmas és lapos volt, szabályosan kínlódtam vele.  Amikor végre Daemon és Kat "együtt" lehettek, kicsit érdekesebb lett ...
Nem kerülgetem a forró kását, nekem ez az egész Daedalus-os helyszín nem jött be, mintha egyszerre lélegeztünk volna fel Katyvel, amikor kijutottak a katonai bázisról.

Túl sok információt nem tudtam meg a Daedalusról, legalábbis az origineken kívül számomra más újdonsággal nem szolgált ez a rész. Persze csepegtettek infókat, csak azt nem értem, ha fogva tartanak valakit (pl.Katy) azt miért avatják be a terveikbe? Ha nem fogoly, akkor miért tartják bezárva?
Nem vagyok szívtelen sajnáltam Katet, mert egy csomó szenvedésen kellett átmennie, bőven volt ebben a részben kínzás, fájdalom, fogva tartás, félelem. De kövezzetek meg, én nem éreztem annyira rettenetesnek Kat és Daemon helyzetét. Nekem ez most nem jött át. ;)

S ez a szökés ... kész röhej volt. Ahhoz képest, hogy mekkora "titkos" bázis az 51-es körzet és milyen hiper fontos cuccon kísérleteznek, simán eltudták lopni és még ki is szabadultak vele. Na, mindegy mosolyt csalt az arcomra az egész akciójuk. :-D  

Daemon viselkedése nagyon eltért az előző részekétől. Totálisan átment szentimentális hősszerelmesbe. Három részen keresztül a "szeretlek" szót sem ejti ki a száján, most pedig folyamatosan szerelmet vall. Uh, sok volt.
Nekem túl nyálas lett a viselkedése, nem ilyennek szerettem meg. Én jobban bírtam az arrogáns, beszólogatós, öntelt, de humoros (néha már cinikus) Daemont. :-D

Egyértelműen kiherélte az írónő, kár érte!

944afd0d5280d1e19625a76ad5536bbe.jpg

A sztori persze a végjátékban kezd izgalmassá válni (mint mindig, erre még visszatérek) és lesznek fordulatok és meglepetések. Sajnos több olyan szereplő eltávozik, akire mondjuk én nem is számítottam. De talán nem lövöm le a poént, ha azt mondom, hogy akiket most elveszítettünk, nem fognak hiányozni.

S akkor a végéről. Már megint egy olyan függővéget kapunk bakker, hogy nem tudok elmenni mellette. Komolyan ez mentette meg nekem ezt a részt. Ááá, és most megint ott tartok, hogy akarom a folytatást. Pedig az Origin felénél megfogadtam, hogy nem olvasom tovább ezt a sorozat ... mert nem nekem való ez. :-D 
Ilyenkor jön egy olyan befejezés, ami övön aluli az olvasóval szemben. Lapos a könyv első 2/3, az utolsó 100 oldalt pedig le sem lehet tenni. Micsoda dolog ez? :-D

Ez van, nincs mit tenni, kell nekem az Opposition.


Értékelés: 4/5

Nyelv: magyar
Kiadó: Könyvmolyképző
Kiadás éve: 2014
Fordította: Miks-Rédai Viktória

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://readabook.blog.hu/api/trackback/id/tr647557498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

book.jpg

Kövess minket a Twitteren is!

twitter-icon-with-books-230x299.jpg

süti beállítások módosítása