Idei olvasmányokról 1-1 mondatban

Véleményezte: Zoebird

Mostanában ritkán akadnak olyan könyvek a kezembe, amikről lehetne 2 épkézláb mondatnál többet írni, ráadásul az időm is szűkös. Azért gondoltam összefoglalom miket olvastam eddig idén és 1-1 mondatot hozzájuk fűzök egy értékelés mellett. Ha érdekel a könyvek fülszövege, katt a címükre.

konyvek.jpg

Dan Wells: Partials – Részben ember és Dan Wells: Fragments – Töredékek - Év első könyvei és valamiért elfelejtettem a moly-on értékelést írni hozzá. Mindenesetre kellemes disztópia volt, kíváncsi vagyok a folytatására - 4,5/5

Jennifer L. Armentrout: Ónix - Imádtam! Ide nekem is egy földönkívülit! :) - 5/5 - Timi itt írt róla.

Cassandra Clare: Pokoli szerkezetek – A hercegnő - Nem voltam annyira elájulva az egész sorozattól, a 3 könyvből a legszebb rész ebben az utolsóban az epilógus volt. - 4/5

Danielle Steel: Fenség - Itt írtam róla - 3/5

Jennifer L. Armentrout: Obsession - Az év csalódása volt :( Semmiről nem szól, csak kefélésről és káromkodásról. Pedig nagyon sokat vártam tőle a Luxen sorozat után, ráadásul témában kapcsolódik is hozzá, mégis ég és föld a különbség - 1/5

Robin LaFevers: Gyilkos kegyelem - Sokkal többet is ki lehetett volna hozni ebből a bérgyilkosnős sztoriból szerintem. A főszereplő lány nem bérgyilkos karakter, inkább egy tesze-tosza virágszál a középkorban. - 3/5

Sarah J. Maas: Throne of Glass – Üvegtrón - Ugyancsak bérgyilkos lány, de az előzőhöz képest egy vagány, belevaló hősnő, sokkal izgalmasabb világban. Nagyon tetszett! Izgalmas történet, humoros, kedvelhető szereplőkkel. Várom a következő részt! 5/5

Susan Ee: Angelfall – Angyalok bukása - Itt írtam róla - 5/5

Jennifer E. Smith: Milyen is a boldogság? - Itt írtam róla - 5/5

Vince Flynn: Gyilkos lövés - Kicsit másfelé kalandoztam egy krimi erejéig, ami a maga nemében jó volt, de annyi szál futott egymás mellett, hogy néha nehéz volt követni, ki-kivel van. 4/5

Julie James: Gyakorlat teszi a mesterkedőt - Aranyos volt, nem túl kiszámítható, mint a romantikus könyvek általában és még szórakoztatott is a szereplők kis versengéseivel. Nyaraláshoz, kikapcsolódáshoz tökéletes olvasmány. 5/5

Réti László: A hasonmás - A Kaméleon folytatása, újabb nyomozással és még több fergeteges humorral, amit imádtam! 5*/5

Jessica Park: Flat-Out Love – Szeretni bolondulásig - Itt írtam róla - 5*/5

Brent Weeks: A fekete prizma - Brent Weeks Éjangyal trilógiáját nagyon szerettem, így már régóta várt a polcomon az új sorozatának első része, de valamiért nehezen álltam neki. Aztán ez a nehézkesség fennmaradt az egész könyv elolvasásán keresztül. Kicsit nehéz olvasmány volt, sokszor éreztem úgy, mintha angolul olvasnék: a történetet nagy vonalakban értem, de sok ismeretlen szó jött szembe. Kezdő fantasy olvasóknak nem ajánlom. 4/5

Lőrincz Tímea: Ágyak és vágyak - Közepes könyv, semmi extra, néhol átgondolatlan, mert megkezdett szálak félbe maradnak vagy nem stimmel a hely, ahol éppen lenniük kellene a szereplőknek. Amúgy egy magyar lány életútja a nagyvilágban. 3/5

Sherry Gammon: Szerethetetlen - Eleinte nagyon zavart, hogy nem voltak hitelesek a szereplők, a foglalkozásuk. A felére ezen túltettem magam, és kezdett egész élvezhető lenni. Aztán a végén megint elégedetlenséget éreztem a nagy szűzies történet vezetés miatt. 4/5 - Timi itt írt róla bővebben

J. A. Redmerski: Az örökké határa - Élvezetes olvasmány volt, bár talán kicsit túl tökéletes volt benne minden, főleg Andrew. Mondjuk az tény, hogy az életszemléletük rendesen átjött, azóta is csomagolok fejben, hogy útra keljünk... 5/5

Jennifer Bosworth: Struck – Villámtól sújtva - Egyszer olvasható, nem lett kedvenc - 3/5

Shannon Messenger: Vihar szeli ketté - Egyszer olvasható, nem lett kedvenc - 3/5

Erről a két utolsó könyvről akartam írni egy összehasonlító postot, hiszen hasonló témájúak - vihar minden mennyiségben - de mindkettő olyan lagymatag volt, hogy szóra sem érdemesek. Azt vártam tőlük, hogy majd szenvedélyes, viharos, kalandos történetek lesznek, de inkább csak sivatagi port, koszt, izzadságot éreztem bennük. ;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://readabook.blog.hu/api/trackback/id/tr205871154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

book.jpg

Kövess minket a Twitteren is!

twitter-icon-with-books-230x299.jpg

süti beállítások módosítása