2013-as olvasmánylista

Véleményezte: Zoebird

Több könyves blogon (Zakkant, PuPilla, stb) láttam, hogy listázni kezdték az idén elolvasott könyveket és ez kíváncsivá tett engem, hogy én pontosan hány könyvön is rághattam át magam. Ehhez az infóhoz nagy segítséget tud nyújtani egy moly.hu-s vagy akár goodreads.com-os profil, feltéve, hogy az ember egész évben folyamatosan vezeti. Én a molyon március közepe óta jelölgetem az olvasmányaimat, így sajnos teljes listám nincs, de meglepően nagy összesen oldalszám jött ki már így is.

books.jpg

Sok könyvhöz, főleg a vége felé már bejegyzést is találtok itt a blogon, melyet június óta írunk a lányokkal.

Lássuk az én listámat, melyre 2013. március és december között 109 db elolvasott könyv került fel:

Cím (link) Értékelésem:
Cat Patrick: Forgotten – Úgyis elfelejtem 3/5
Sarah Dessen: Altatódal 3/5
Kendare Blake: Vérbe öltözött Anna 4/5
Ilona Andrews: Magic Bites 3/5
Rachel Vincent: Stray – Kóborok 4/5
Rachel Vincent: Rogue – Latrok 4/5
Jamie McGuire: Gyönyörű sorscsapás 5/5
Joss Stirling: Lélektársak – Sky 4/5
Chloe Neill: A lányok olykor harapnak 5/5
Chloe Neill: Ha eljön a péntek 5/5
Chloe Neill: Hard Bitten 5/5
Chloe Neill: Twice Bitten 5/5
Jennifer E. Smith: Vajon létezik szerelem első látásra? 5*/5
Cassandra Clare: Pokoli szerkezetek – A herceg 3/5
Lauren Kate: Fallen – Kitaszítva 4/5
Lauren Kate: Torment – Kín 5/5
Lauren Kate: Passion – Végzet 4/5
Sarah Dessen: Figyelj rám! 3/5
Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 8. – Örökké 5/5
Melody Grace: Unbroken 5/5
J. Sterling: The Perfect Game (Ma_ya írása) 4/5
Helena Silence: Enigma 4/5
Maggie Stiefvater: The Raven Boys – A hollófiúk 3/5
Nalini Singh: Angyalárny 3/5
Benina: A Boszorka fénye 4/5
Benina: A boszorka démona 4/5
Benina: A boszorka városa 5/5
Lauren Barnholdt: Two-way Street 2/5
Diana Gabaldon: Outlander – Az idegen 5*/5
Diana Gabaldon: Szitakötő borostyánban 5*/5
Lissa Price: A testbérlők 4/5
Alma Katsu: Halhatatlan 3/5
Sunny: Mona Lisa ébredése 4/5
Sunny: Mona Lisa Blossoming 3/5
Coert Voorhees: A Torres fivérek 3/5
Katie McGarry: Crossing the Line 3/5
Stephanie Perkins: Anna és a francia csók 5/5
Cat Clarke: Entangled – Összekuszálva 4/5
Sophie Kinsella: Tudsz titkot tartani? 5*/5
Sophie Kinsella: Csörögj rám! 5/5
Sophie Kinsella: Kétbalkezes istennő 5/5
Sophie Kinsella: Emlékszel rám? 3/5
Catherine Fisher: Incarceron 3/5
Ilona Andrews: Mágikus találkozás 4/5
Ilona Andrews: Áradó hold 4/5
Kami Garcia – Margaret Stohl: Beautiful Creatures – Lenyűgöző teremtmények 4/5
Anita Gayn: Senkinek sem kellesz! 5*/5
Kerstin Gier: Rubinvörös 4/5
Kerstin Gier: Zafírkék 4/5
Kerstin Gier: Smaragdzöld 4/5
John Scalzi: Vének háborúja 5/5
John Scalzi: Szellemhadtest 4/5
Georgia Cates: Shallow 2/5
Melody Grace: Unbroken 5/5
Samantha Young: Dublin Street (Timuska írása) 5/5
Paige Toon: Daisy nyomában 4/5
Trish Doller: Something Like Normal 3/5
Kresley Cole: Szeress, ha mersz! 4/5
Sarah Dessen: Tökéletes 4/5
Cora Carmack: Szakítópróba 4/5
Dianne Duvall: Darkness Dawns 3/5
Tammara Webber: Easy – Egyszeregy (Timuska írása) 5/5
Mark Lawrence: Tövisek Hercege 5/5
Raana Raas: Időcsodák 1. – Elágazó utak 5*/5
Raana Raas: Csodaidők 4. – Hazatérők 5/5
J. A. Redmerski: A soha határa (Timuska írása) 5/5
Cynthia Hand: Angyalsors 5/5
Cynthia Hand: Angyalfény 5/5
Cynthia Hand: Angyalnyár 2/5
Richelle Mead: A szukkubusz dala 4/5
Richelle Mead: A szukkubusz éjszakája 3/5
Jay Crownover: Rule 5*/5
Jennifer Estep: Touch of Frost 3/5
Rachel Vincent: Lélekmentők 4/5
Gayle Forman: Ha maradnék 5*/5
Gayle Forman: Hová tűntél? 5*/5
Rachel Vincent: Pride – Falka 3/5
Rachel Vincent: Lélektolvajok 4/5
Ilona Andrews: Magic Burns 5/5
On Sai: Calderon, avagy hullajelölt kerestetik 5/5
Lilly Seymour: Szikrázó szívek 3/5
Charles Benoit: Te… voltál 3/5
Justy Villas: Nászút féláron 4/5
Monica Murphy: One Week Girlfriend – Heti csaj 5/5
Kiera Cass: A Párválasztó 4/5
Katie McGarry: Dare You To 4/5
Sophie Kinsella: Mézeshetek 2/5
P. C. Wren: A kék csillag 5/5
Jennifer L. Armentrout: Obszidián (Timuska írása) 5/5
Diana Palmer: A boldogság ára 2/5
James Patterson: Maximum Ride – Az angyal-kísérlet 3/5
Rob MacGregor: Indiana Jones és a delphi veszedelem 4/5
Pittacus Lore: A negyedik 4/5
Pittacus Lore: A Hatok hatalma 4/5
Pittacus Lore: Kilencedik titka 4/5
Marie Lu: Legenda 3/5
Leiner Laura: Bábel 3/5
Marie Lu: Prodigy – Született tehetség 4/5
Samantha Shannon: Csontszüret 4/5
Cynthia Hand: Angyalvágy 4/5
Darynda Jones: Első sírhant 4/5
Elizabeth Richards: A sötétség városa 5/5
Heidi McLaughlin: Forever My Girl – Örökké a csajom (Ma_ya írása) 4,5/5
James Patterson: Maximum Ride 2. – Iskolaszünet örökre! 4/5
Victoria Schwab: Az Archívum 5/5
Ilona Andrews: Magic Strikes 5/5
Abbi Glines: Ha az enyém lennél 5/5
Rachel Vincent: Prey – Préda 5/5
Kiera Cass: Az Elit 4/5

 

Összesen kb. 40200 oldal! Mennyi élet, megannyi új barát, szerelem! :)

Ezen kívül még volt jó pár időpocsékoló könyv, amiket félbehagytam, de 10 hónapot nézve havi átlag 10 könyv, azért nem rossz, bár Ma_ya listájával nem vetekedhet. :)

Kiemeltem az év kedvenc könyveit, melyek ha még kimaradtak Nektek, akkor pótoljátok, szerintem érdemes.

Boldog új évet!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://readabook.blog.hu/api/trackback/id/tr325714292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Láthatatlan lány... 2013.12.28. 18:53:40

Helo!
Ma találtam rá erre a blogra és gondoltam beleolvasok az olvasmánylistádba. Szemet szúrt, hogy a könyvek között szerepel az Obszidián c. könyv. Én is elolvastam, nekem nagyon tetszett így még jó néhányszor éltem át Katy szenvedéseit vagy boldog pillanatait. Karácsonykor már a második részét is a kezemben tarthattam és ugyanilyen izgalommal értem a történet végére. Legalábbis egy darabig azt, hittem, hogy ez lesz az utolsó rész. Vegyes érzelmekkel küszködök. Örülök, hogy nincs vége, hogy van folytatása, de szomorú vagyok, hogy még nem jutottam hozzá.... Nagyon tiszteletre méltó az, ha valaki ennyi könyvet olvas. Sose fogom megérteni, hogy miért csodálkoznak azon az osztálytársaim, ha egy könyvet 1 vagy 2 nap alatt olvasok el. Talán azért, mert ebből a világból kezd kiszorulni az olvasás. Sajnálatos, hiszen a könyvek nem csak azért vannak, hogy elolvassuk őket. A hétköznapi életben is vannak hasznai, hiszen segítenek a szókincs fejlesztésében, a szavak helyes használatában/írásában. De, ami talán a legfontosabb a számomra az az, hogy egy másik világba kalauzolnak el, az élet egy pillanatába más bőrébe bújhatok legyen az rossz, vagy akár jó. Tanácsokat is nyújthat, vagy védelmet a mindennapok rohanásából, ítéletétől. Még egyszer szeretném kifejezni a tiszteletemet, hogy vannak még olyan emberek, akik ilyen sokat olvasnak! (Igaz én sokkal-sokkal kevesebbet olvasok nálad. Ahogy így végig olvastam a listád és rákerestem pár érdekes könyvre kedvet is kaptam hozzájuk! Köszönöm!) További jó szórakozást az olvasáshoz és elnézést, hogy ilyen hosszúra sikerült a mondandóm.

Zoebird 2013.12.28. 23:15:47

Szia!
Köszönjük a kedves kommentet és örülünk, hogy azért még vannak olvasás pártolók! :) Sajnos mi is nagyon sok fórumon halljuk, hogy a fiatalok mennyire nem akarnak könyvet a kezükbe venni és hogy már cikinek számít sokszor, ha olvasni látják az embert. Én személy szerint teljes mértékben a magyar oktatási rendszert okolom emiatt, de ezen változtatni úgysem tudunk, hiába dühöngünk rajta, viszont az írásainkkal próbálunk mindent megtenni azért, hogy kedvet csináljunk egy-egy jó regényhez.
Örülök, ha találtál a listában jó könyvet, szívesen vesszük a véleményeket bármilyen olvasmányról!
Jó olvasást!
Z.

zakkantanett 2013.12.30. 21:23:42

Nagyon szép lista! Gratulálok a több mint 40.000 oldalhoz! Ezen a listán jó volt látni, hogy sok olyan tervezett könyv is 5/5 értékelést kapott amire én is szemet vetettem :) pl: Forman, Kinsella könyvek. Jövőre is ilyen termékeny évet kívánok! Hajrááááá!

Zoebird 2013.12.31. 01:26:07

Köszi Anett! :) Gayle Forman könyveit nagyon ajánlom, nagy kedvencem!
Neked is sok jó könyv kerüljön utadba jövőre is! ;)

book.jpg

Kövess minket a Twitteren is!

twitter-icon-with-books-230x299.jpg

süti beállítások módosítása